Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΠΡΟΝΗΠΙΑ

‘Πώς βρήκε σπίτι η γατούλα’



ΓΑΤΑ: Πχχχ…..Πχχχ…..

ΣΚΥΛΟΣ: Γαβ…γαβ…Έλα γατούλα να παίξουμε!

Γ: Δεν παίζω μαζί σου.

Σ: Γιατί;

Γ: Γιατί είσαι σκύλος.

Σ: Εγώ είμαι καλός σκύλος. Έλα, κατέβα απ’ το δέντρο.

Γ: Θα κατέβω. Αλλά θα στέκεσαι μακριά μου.

Σ: Καλά.

Γ: Το υπόσχεσαι;

Σ: Ναι, το υπόσχομαι.

Γ: Πες το δυνατά, να σ’ ακούσουν όλοι.

Σ: Υπόσχομαι να στέκομαι μακριά σου. Άντε κατέβα!

Γ: (κατεβαίνει-ο σκύλος αναπηδά απ’ τη χαρά του) Μη, μη με πλησιάζεις.

Σ: Καλά καλέ, πώς κάνεις έτσι; Μπα…(κοιτάζονται)

Και τι θα παίξουμε έτσι, από μακριά;

Γ: Θα παίξουμε, θα παίξουμε … ‘Βρες τι κάνω’!

Σ: Πώς παίζεται αυτό;

Γ: Να, εγώ θα κάνω στα ψέματα κάτι και συ θα προσπαθείς να βρεις τι κάνω. Άμα το βρεις, κερδίζεις και αλλάζουμε, κατάλαβες.

Σ: Νννναι….

Γ: Λοιπόν, κοίτα με προσεχτικά.

Σ: Τρως. Ε, παιδιά, τρώει;

Γ: Το βρήκες. Σειρά σου τώρα.

Σ: Χμμμ… Α! (κουνάει το κεφάλι του αριστερά-δεξιά)

Γ: Τινάζεσαι!

Σ: Όχι!

Γ: Παιδιά. Τι κάνει;

Σ: Τι κάνω, τι κάνω;

Γ: Διώχνεις τις μύγες;

Σ: Όχι!

Γ: Ε, τι κάνεις επιτέλους;

Σ Στεγνώνω τα αυτιά μου!

Γ: Τι σαχλαμάρες!

Σ: Μάλιστα. Όταν με κάνουν μπάνιο, κουνάω το κεφάλι μου για να στεγνώσω τα αυτιά μου.

Γ: Μπάνιο; Παιδιά, τι λέει αυτός; Κάνουν οι σκύλοι μπάνιο;

Σ: Βεβαίως. Εγώ είμαι σκύλος από σπίτι.

Γ: Καυχησιάρη!

Σ: Λοιπόν, συνεχίζουμε;

Γ: Νιαρ…συνεχίζουμε.

Σ: (χοροπηδάεει) Τι κάνω τώρα;

Γ: Μη, μη πλησιάζεις. Μακριά σου είπα.

Σ: Καλά, ντε. Τι κάνω; Τι κάνω;

Γ: Κυνηγάς πεταλούδες!

Σ: Όχι! Καλωσορίζω τα αφεντικά μου!

Γ: Α, μάλιστα. Είπαμε, εσύ είσαι σκύλος από σπίτι.

Σ: Βεβαίως!

Γ: Αχ, να είχα κι εγώ ένα σπίτι…

Σ: Θέλεις να ρθεις στο δικό μου;

Γ: Και δε θα με κυνηγάς;

Σ: Ποτέ. Θα παίζουμε μόνο.

Γ: Τ’ αφεντικά σου όμως θα με θέλουν;

Σ: Πάρα πολύ.

Γ: Είσαι σίγουρος;

Σ: Σίγουρος. Αγαπούν όλα τα ζώα. Όλα τα ζώα.

Γ: Αχ, τι καλά!

Σ; Έλα, πάμε μέσα ν’ ακούσεις την κυρία μου. Μαθαίνει στα παιδάκια της ένα τραγουδάκι. Έλα να τραγουδήσουμε κι εμείς.

Γ: Πάμε, πάμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου